Skip to main content

Pengalaman berpantang selepas melahirkan baby secara caesar...4.9kg..

Testimoni tentang pengalaman ibu yang melahirkan secara caesar... jom baca.. dipetik di sini..Thanks ya sis arnie..
 
Sis Rosnani nie saya kenali sejak beliau sedang mengandungkan baby nya. Jom baca pengalaman Shaklee Sis Rosnani ini, terutama selepas beliau melahirkan baby seberat 4.9kg!!!



"apa sj ttg shakleee saya teruja nak tau n cuba... apalagi baru baru ni saya terpaksa bersalin secara pmbedahan memandangkan baby melintang n besar 4.9 kg itu pun mujur awal dari tarikh jangkaan bersalin klu tak mgkan cecah 5kg atau lebih......keesokan selps bersalin saya tak mampu untuk makan ..tiba teringat pasal shakleee.. terus saya menelan vit zinc... b complex dan alfalfa dulu...... setelah itu barulah perut saya boleh menerima makanan... sblm menelan vit tersebut tuhan je tahu sakitnya stlh makann masuk walau hanya sesudu bubur. namun dgn vit shakleee alhamdullilah saya dipermudahan semuanya... bertenaga...perut tak lagi sakit.... ia turut mengatasi masalah rambut gugur.. biasanya lepas bersalin rambut saya byk gugur.. tp kini alhamdullilah.. tidak lg... saya cm guna alfalfa, vit lea, vit e, vit c, b cmplox,osto,esp,zinc..."

Alhamdulillah... saya tumpang gembira. Anda bagaimana? Sedang mencari set berpantang/bersalin? atau ada kakak /adik/saudara/kwn yang mencari2 set seperti ini.. ... apa kata cuba seperti yang Puan Rosnani ni makan... 





Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments