Skip to main content

Legakan Selesema dan Demam Ringan

Tahukah Anda Performance Drink boleh melegekan selsema & Demam ringan?? kita ikuti kisah mommyLyna ni... Tahniah sis atas kelahiran prince charming Danny Al Firas..

"saya mengambil segelas Performance Drink bersama 2 biji Vita-C yang dipatahkan. Alhamdulillah, keesokan harinya, selesema saya yang ditanggung selama 3 minggu (belum masuk sakit2 badan dan lemah lesu) kering."

Saya jarang mengambil minuman ini kecuali semasa berpuasa atau semasa demam, oleh sebab itu memang tidak teringat tentangnya, hinggalah minggu ke-3 mengalami selesema barulah saya terfikir tentangnya, alhamdulillah.

Saya juga menyarankan minuman ini kepada suami yang mengadu kepalanya terasa pening dan panas akibat terkena hujan (sehari sebelum mengendalikan Bengkel Adsense 101). Syukur, suami saya tidak demam dan cergas untuk menemani saya ke Bengkel Adsense101.

Performance Drink ini juga bagus untuk kanak-kanak yang mengalami demam, dan juga untuk menghadapi keadaan di mana cecair dalam badan mengalami penyusutan, misalnya cirit-birit, muntah2 atau semasa berpuasa. Ia juga berguna untuk melegakan ketidakselesaan semasa krisis penyembuhan.


Dapatkan satu canister Performance Drink untuk menghadapi hari2 sedemikian dengan hanya RM76 termasuk pos. 

Comments

~aRniNaDrah~ said…
Kalau anak selalu kena selsema tak baik2, camner yer? ni sesuai ke utk kanak2?
alinalan said…
@Arni - Performance Drink tak sesuai utk Baby. sbg ganti ibu boleh amik nutriferon utk booster imune system & transfer ke baby melalui susu ibu.

Performance drink sesuai Utk kanak2 umur lebih dr 2 tahun bila demam utk elak dr dehydrat. Better dr amik 100+. mak ayah pun bleh amik skali bila pening demam...

utk booster imune kanak2 dr sebarang jangkitan selsema/demam boleh kasi anak2 mealshake or vitaC chewable or Vitalea or omega (tapi bg bukan setiap hari yer 2-3x 1 minggu) kira protection