Skip to main content

Lecithin... Apa kata Iffa & Mr Bear Gebus?

Balik from Bukit Tinggi momma terima msg from Iffa tentang perkongsian pengambilan Lecitin Shaklee beliau bersama tunangnya, Mr. Ber Gebus. Almost 2 minggu mereka consume Lecithin dan ini testemoni Iffa & mr. Bear Gebus...

Pic kredit to Iffa
Sebenarnya saya beli nie utk dear en.bear gebus tue...dia baru wat cheek-up di hospital dan doc sahkan  kolestrol dlm badan dia agak tinggi...mahu tak nyer...dia akan mkn nasik bila ada sambal ok...xkesah sambal aper...janji sambal dan pedas...nak ngelakan dia mkn sambal....xboleh lah...walaupun dia ckp tak mkn tapi belakang saya ttp mkn kan...apatah lagi kat umah... dlm satu botol Lecithin tu ada 180biji pils jadi saya bahagikan dua utk dia dan saya

yang nie saya bahagikan  utk en.bear saya...senang utk masuk dlm pourch bag dia, saya suruh dia mkn 3biji selepas  sarapan or mkn tghari  dan 3biji utk mkn mlm.... utk saya pulak 2 biji sarapan@tgh hari...dan 2 biji mkn mlm...sarapan pagi or tengahari tu depands mkn aper...selalunya kami ambil sarapan yang berat sebab jarang mkn tghari...
Bagi saya banyak jugak effect yg jadi...saya membuang dengan lebih kerap dan kentut....sehari sekali or dua kali...jarang sekali saya dapat membuang mcm tue...kalau tak pun 2 hari sekali....saya punya t**k jadi hitam dan busuk masa mula-mula mkn...skrg dah okies lah...maybee dia dah buang aper2 yang dah lama tersumbat kut...badan tidak lah penat kalau balik kerja...kalau dulu....bila saya terpaksa OT or stayback kat office sure saya balik rumah hanya tido sebab dah penat giler kat office, tambah-tambah lagi  kerja yang memerahkan otak seharian kat office sampai leh kena  migrain...skrg, jarang kena migrain kalau dan kurang rasa penat sangat . Lagi satu, saya rasa perut saya dah kempis sikit...huhuhuhu...perasaan saya kut...hehehehehe
Untuk en.bear plak...dia cakap membuang dengan kerap dan kentut....t**k pun jadi hitam mula2...dan skrg dia ckp biler banyak sangat hisap rokok dlm satu hari...t**k dia mcm bau busuk sangat...lagi pun Lechitin nie pun bagus jugak utk dia sebagai seorg perokok...dan lagi satu dia kerap buang air kecil...yang lain-lain saya tanya tak pula dia jawab...cuma dia ckp bagus gak ubat awk beli nie...lagi bagus kalau free....nanti bila dah abis saya suruh dia pulak yang beli, mcm nak cuba mkn alfafa pilak...mcm bagus pulak tgk fungsi dia....

Refer sini, utk mengetahui dengan lebih lanjut khasiat Lecithin

To Iffa & mr. Bear Gebus, thanks for this sharing. Beli 1 tapi berkongsi 2 kesan pengambilan Lecithin. I like!! Bertuah en. Bear Gebus dapat tunang yg baik hati macam Iffa nih. Selamat pengantin baru in advance yer.

JOM..Kongsikan cerita anda dengan pengalaman pengambilan vitamin Shaklee dan anda mungkin bertuah mendapat hadiah Omega Shaklee. Details boleh refer sini. 

Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments