Skip to main content

Dayang's Giveaway..

Key chain nih macam menarik tertarik kan??!

Mari!!! Mari!! nak join senang je..

1) comment kat entry ni..
2) dalam comment tu..tulis la barang apa yang kamu paling suka dalam blog saya ni
[yang saya jahit sendiri dan pilih 1 sahaja]
Pilih nih laa

3) pastu buat entry pasal giveaway ni dalam blog kamu..
4) kalau siapa2 yang tak ada blog boleh send email kepada kawan2..dengan tajuk 'Dayang's Giveaway' pastu cc ke bintangbiru_dms@yahoo.com..

ok..tu je yang wajib..

saya akan menggunakan mr.random generator untuk pilih pemenang..

tapi..
untuk follower
dan juga mereka2 yang ada add blog saya dalam bloglist mereka
saya akan bagi hadiah extra kalau kamu adalah pemenang..
[tolong mention dalam comment ye..]

hadiahnya..
apa saja yang kamu suka dari blog saya..
dan juga beberapa hadiah lain yang saya akan tambah..

tarikh tutup pada 31 OGOS 2009..


Thanks dear for having this giveaway..
Jadi follower sudah & add bloglist pun udah..
wish me luck with Mr. Random!!
Pick me!! me!! me!!

Comments

Ummi Salsabila said…
lawola cepet tu..mmg creative tol kan mommies cmni..:)

gudluck..;p